HTML

F1 retro

Kilencvenes évekbeli magyar F1-újságcikkek beszkennelve. Egy régi, gondosan vezetett gyűjtemény közkinccsé tétele.

Friss topikok

Linkblog

Címkék

1987 (1) 1991 (1) 1992 (16) 1993 (19) 1994 (9) adelaide (1) adriane galisteu (4) aida (1) alboreto (9) alesi (21) alliot (4) amati (1) andretti (10) apicella (1) ausztrália (1) badoer (1) baleset (1) barbazza (2) barcelona (2) barrichello (10) baumgartner (1) belgium (2) belmondo (1) berger (35) bernard (1) bevezető (1) blundell (8) boutsen (3) bradley stone (1) brazília (2) brundle (26) capelli (6) cindy crawford (1) collins (1) comas (9) corinna (2) coulthard (3) csendes oceán (1) cserkúti józsef (1) dallas (1) decesaris (6) dél afrika (1) de angelis (1) de cesaris (1) donington (1) ecclestone (4) emerson fittipaldi (1) estoril (2) európa (1) f1retro (1) ferjáncz attila (1) ferrari (1) fittipaldi (8) forma 1 (1) franciaország (2) frentzen (2) gachot (2) gilles villeneuve (2) gounon (1) gyulay zsolt (1) häkkinen (15) héder barna (1) herbert (10) hill (25) hockenheim (2) hölgyek (1) hungaroring (9) hunt (1) ibusz (1) imola (6) interlagos (2) irvine (2) jackie stewart (1) japán (3) jones (1) jorginho (1) kanada (2) katajama (5) kyalami (1) lamy (3) lapajbácsi (7) lapaj bacsi (1) larini (3) lauda (4) lehto (7) l kelemen gábor (1) magny cours (2) magyarország (8) mansell (23) marcella praddo (1) maria teresa fiandri (1) martini (5) mclaren (1) mexikó (1) móczár péter (1) monaco (4) monte carlo (4) montreal (2) monza (2) morbidelli (3) mosley (4) nagy brittannia (2) nannini (1) naspetti (1) neményi béla (1) németország (2) nocomment (1) olaszország (2) paletti (1) palik (1) pártay lucia (1) patrese (30) patrick head (1) peugeot (1) piquet (3) portugália (2) prost (27) ratzenberger (5) reutemann (1) rodriguez (1) rókusfalvi pál (1) rondennis (1) ron dennis (1) rosanne (1) san marino (6) sauber (1) schumacher (39) senna (44) silverstone (2) spa (2) spanyolország (2) stern (1) suzuka (3) suzuki (2) szeles mónika (1) uborkaszezon (1) verstappen (2) von trips (1) warwick (9) wendlinger (12) williams (1) zámbó jimmy (1) zanardi (2) Címkefelhő

2009.10.06. 13:50 Szigi.

1993, Magyar Nagydíj, Hungaroring, verseny

Címkék: magyarország 1993 schumacher hungaroring lauda barrichello hill prost alesi berger senna warwick brundle patrese wendlinger boutsen andretti amati

A különösebben nem izgalmas, viszont csillaghullása miatt emlékezetes Magyar Nagydíj beszámolói következnek. Hill végre nyer, Warwick tündököl, Andretti beszól. Elsőként az NS monumentális főcímoldala, és a beszámolói a versenyről.


A Népszava valamiért "idegesnek" írja a versenyt, pedig a csillaghullást leszámítva egy korrekt, közepesen izgalmas nagydíjat láthattunk a szokásos hőségben.









Nézzük a Mai Nap beszámolóját (a bal oldalon egy NS-levrovból származó cikk, az ekkortájt nagyon is szokásos Senna-hype-pal).

Az Esti Hírlap következik:





A Népszava versenyt követő keddi füstölgése Michael Andretti egyik félresikerült nyilatkozata után:



Valami obskurus sajtóorgánum a Belga Nagydíj után írt először a Magyar Nagydíjról. Kár, hogy nem Monza után írtak, akkor lehetett volna még "harmadszor" is. A cikkíró személye (Földy Attila) valamilyen autós magazint sejtet.



A Magyar Nagydíj "hátszelén" még két pletykaízű cikk is megjelent a verseny utáni napokban. Az első a Népszavában:



És végül egy hatalmas blődli a Kiskegyed (!) nevű pletykalapból: a Forma-1-től több, mint egy éve visszavonult pilótanő, Giovanna Amati és Niki Lauda feltételezett kapcsolatáról. A zárómondat visz mindent!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://f1retro.blog.hu/api/trackback/id/tr51429370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mitya Ivanov 2009.10.06. 18:15:37

miért volt 0-ás rajtszáma Hillnek?

Villy 2009.10.06. 18:21:07

És akkor még le lehetett írni, hogy Marlboro :)

jocóka 2009.10.06. 18:29:12

azért volt 0-ás rajtszáma, mert az 1-es az előző évi világbajnoknak jár, a 2-es pedig az ő csapattársának. namost '92-ben Mansell volt a világbajnok, az új csapattársa pedig Prost lett. Prost megkapta a 2-es számot, Mansell azonban visszavonult a szezon kezdete előtt, így lett Hill Prost csapattársa, aki azonban az 1-est nem kaphatta meg, így lett ő 0-ás.

piga85 2009.10.08. 09:28:19

Üdv a Szerkesztőnek!

Csak szeretném őszinte gratulációmat kifejezni a blog készítőjének a kezdeményezéséért! Csak pár napja tévedtem ide először, de messze az egyik legjobb blog a neten. Egyszerű olvasóként is jól esik felelevíteni ezeket a ma már "történelminek" számító futamokat. :)) Újra felidézik a gyerekkort, és azokat az időket amikor még sokkal F1-ebb volt az F1 :)

Csak így tovább, remélem még folytatod!

Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2009.10.08. 19:38:15

Nagyon köszönöm mindenkinek! nagy meglepetés volt az Index címlap tegnap. Természetesen folytatom, talán már holnap jön is a 93-as Belga Nagydíj!

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.10.15. 16:16:51

De régi újságcikk, pedig 1993 nem is volt olyan rég!
süti beállítások módosítása