Az 1993-as Brit Nagydíj nem hozott kiemelkedő versenyt, bár a verseny első köreiben lezajlott Hill-Prost-Senna-Schumacher párharc emlékezetes maradt. Hill pechsorozata itt kezdett látványos lenni, hiszen vezető pozícióban ment szét a motorja. Valószínűleg nyert is volna, mert Prost ezen a versenyen is meglehetősen kényelmesen versenyzett. A Forma-1 rajongótábora pedig az interlagosi verseny után másodszor láthatott Safety Cart, ezúttal viszont teljesen indokolatlanul - Badoer kicsúszott, más nem történt. Manapság szinte bármilyen kicsúszás után Safety Cart küldenek be, de ez az eset még ma is feltűnést keltene.
A cikkek meglepően változatosak, egész színkavalkádja itt van a korabeli magyar sajtónak. Elsőként mindjárt nézzük meg a Vas Népe tévémellékletének vicces beharangozóját, akik szerint az angol futam közvetlenül Monaco után következik:
A Mai Nap beharangozója:
A Népszava Mansell emlékét idézi a verseny felvezetésében:
A Népszava beszámolt az első időmérő edzésről is, elég mókás stílusban, a helyezetteket például csak a negyediktől lefelé tudjuk meg.
A második időmérő edzés emlékezetes volt: Hill már integetett a közönségnek a pole pozíció boldog gazdájaként, amikor Prost az utolsó pillanatban megelőzte őt. Mindezt a Nemzeti Sportban olvashatjuk, ahol meg van említve a Prost-Hill csapatsorrend is, amit Patrick Head be is vall...
A versenyről aztán a Kurir számol be elég érdekesen, például nem a hatodik helyezett Warwick lett a legjobb brit, hanem a negyedik helyen befutó Herbert, valamint volt már Safety Car Interlagosban:
A Népszava élvezetes beszámolója:
Végezetül pedig a dobogósok a Mai Napból: