Erről a versenyről túl sokat nem lehet elmondani, a Nemzeti Sport tudósításának első mondata mindent elmond: nyugodt verseny, drámai pillanatokkal. Mansell, Senna és Schumacher is kiesett a versenyen, így a győzelem és a pontszerzés a "kicsik" ölébe hullott - mint például a Ferraris Jean Alesiébe, aki több sikertelen futam után a tizenötödik helyről indulva az ötödik pozícióba küzdötte fel magát. Visszagondolva talán ezek a versenyek - mondjuk az 1992-es Magyar Nagydíjtól az 1993-as Spanyol Nagydíjig - voltak a Ferrari legújabbkori történelmének legmélyebb pontjai.
Nézzük a cikkeket! Elsőként a Népszava fejezi ki aggodalmait afelől, hogy ismét elmaradhat a Magyar Nagydíj - ezekben az években ez a kérdés állandóan terítéken volt. Szerencsére ezek az idők elmúltak és ma már fel sem merül a Magyar Nagydíj kihagyása a versenynaptárból.
A Pesti Riport beharangozója a versenyről:
Az első időmérő edzés beszámolója a Nemzeti Sporból. Az itt látható sorrend egyben a rajtsorrend is, révén szombaton felhőszakadás miatt csaknem elmaradt az edzés, és természetesen senki meg se tudta közelíteni a pénteki - egyébként nem túl erős - köridejeit.
Itt pedig íme a verseny beszámolója a Nemzeti Sportból. Érdekes Mansell keretes beszólása Prostnak: itt tehát még csak "poénszinten" van szó róla, hogy a későbbi világbajnok, Damon Hill a Williamshez szerződik.
Íme a végeredmény, és a bravúr: hosszú idő után újra sikerült odaírni az NS szerkesztőinek a teljes végeredményt.
Érdekes szubjektív a suzukai csillaghullásról, ugyancsak a Nemzeti Sportból:
Végezetül egy érdekes cikk a Népszavából - bizony, ekkortájt megszokhattuk, hogy a suzukai verseny minden alkalommal elkényeztet minket, és ez a verseny valóban nem volt az idény kiemelkedő versenyei között.
Mivel ekkor időlegesen megcsappant az érdeklődésem a Forma-1 iránt, ezért most jónéhány futam kimarad - a legendás 1993-as doningtoni versennyel folytatjuk.