A Német Nagydíjon ismét Mansell nyert, ám mivel a Williamsek eltaktikázták magukat rossz gumiválasztásukkal, ezért az egész verseny Mansell és Patrese felkapaszkodásáról szólt. Mansell végül szorosan nyert is, ám Patrese kipördült a verseny vége felé. Ekkor még nem sokan gondolták volna, hogy Mansell ezután már csak egyetlenegy versenyt tud nyerni ebben az évben.
Mostani visszatekintésünket kezdjük egy korrekt összefoglalóval a Népszavából, amely a Brit GP és a Német GP között született.
A Kurir magazin igen kevés hírértékkel bíró beharangozója a verseny előtt:
Egy újabb Vasárnapi Hírek beharangozó, a cikk szerzője viszont nem Dávis Sanyi bácsi, hanem ekkori állandó közvetítőtársa, Palik László!
És akkor az időmérőkről: először is a Mai Napból az év szóvicce:
Innentől egy kicsit komolyabb cikkek a Nemzeti Sportból. Először is az időmérőről:
Ugyancsak a Nemzeti Sportból a verseny kifejezetten részletes és élvezetes beszámolója:
A Magyar Nagydíj közeledtével megszaporodtak a Nemzeti Sport beszámolók és pletykák. Két ilyennel zárunk ma. Az első cikk a hockenheimi verseny utózöngéiről beszél, de már beindítja a pilótakörhintát is.
A második pedig az ekkortájt mélypontját élő Ferrariról szól, és azt valószínűsíti, hogy Senna 1993-ban a Ferrarihoz szerződik:
2009.07.27. 14:27
1992, Német Nagydíj, Hockenheim
Címkék: 1992 németország schumacher palik prost alesi berger hockenheim senna mansell comas brundle patrese capelli
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://f1retro.blog.hu/api/trackback/id/tr251271039
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.